poniedziałek, 26 stycznia 2015

Założenia i cele na 2015

  • Joga 2 x w tygodniu
  • Treningi 5 x w tygodniu (w tym joga 2x)
  • Włoski 2 x w tyg 30


Myślę, że takie długoterminowe cele się nie sprawdzają w większości przypadków w moim życiu, dlatego zbyt wiele ich nie zakładam na 2015 rok. Te powyżej zakładają okres w zdrowiu. Na razie (poza tym tygodniem, gdy jestem chora...) wszystko się udaje.

Tak bym chciała w tym roku. O jodze i innych aktywnościach nie muszę tłumaczyć, natomiast ten włoski... Bardzo zaniedbałam w zeszłym roku. Wiele rzeczy w zeszłym roku zaniedbałam i wielu ludzi. Teraz to zmieniamy. 

Nie bawię się na poważnie w cele "52 książki w roku" czy "104 filmy w roku", bo co roku staram się przeczytać tyle książek i oscyluję gdzieś w okolicach wyniku, ale czytam zawsze dla przyjemności, więc... Nie spinamy się takimi wyzwaniami, ok?

I obiecuję się wyluzować. Wciąż się toczą spadkowe sprawy, biegam między prawnikami (moimi dwoma) i sądem, i końca nie widać; śnią mi się wciąż te okropne historie, śni mi się też ojciec. Za chwilę minie rok. Już czas się wyluzować. I pomyśleć o sobie.


Za to krótkoterminowych wyzwań będzie więcej.

I tak:

do końca stycznia: 10 pełnych pompek
do końca lutego: 10 podciągnięć na drążku

Tak miało być, ale się rozchorowałam. I antybiotyk obrócił moje plany w proch, dlatego edytujemy ostateczną datę wykonania tych wyzwań:

  • do końca lutego: 10 pełnych pompek
  • do końca marca: 10 podciągnięć na drążku

Zaznaczam (bo dla niektórych to może być pikuś), że jeśli chodzi o pompki, to zaczynałam od 2 pełnych, a podciągnięć zero... Mam naprawdę słabe ramiona, całą górę w ogóle. 

Dlatego jak tylko wyzdrowieję, chwytam w dłoń ciężarki, zaczęłam się też zaprzyjaźniać ze sztangą (oczywiście wszystko z bardzo małym obciążeniem, nie martwcie się - nie będę szaleć).

Poza tym w tym roku, w związku z intensyfikacją treningów na górę mojego ciała, chcę w końcu zrobić bakasanę i stanąć na głowie. Sporo czasu na treningach też poświęcam na stabilizację.

Bakasana:

zdjęcie ze strony http://www.bakasana.pl/2014_01_01_archive.html

Stanie na głowie:

zdjęcie ze strony http://musingsofanartsstudent.com/category/health-and-fitness/

Oczywiście to wszystko się uda, jeśli tylko kot pozwoli ćwiczyć, a nie tak jak dzisiaj... :)



Ten rok po prostu musi być lepszy. I ja sama o to zadbam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz